اسباب كشي منزل در اصفهان خريد كارتن اسباب كشي غرب تهران كارگر حمل بار اصفهان
اسباب كشي منزل در اصفهان خريد كارتن اسباب كشي غرب تهران
23.11.1400
ساده سازي و استانداردسازي: براي خريد استراتژي هايي مانند كاهش پايه تامين كننده يا خريد خدمات اسباب كشي منزل در اصفهان استانداردتر مهم است. بررسي بازار: زماني كه يك پايه تامين كننده بزرگتر ايجاد مي شود، طبيعي است، به خصوص اگر استراتژي يافتن بهترين قيمت باشد. درخواست پيشنهاد (RFP): اين درخواست براي ارائه دهندگان واجد شرايط فرآيند غربالگري ارسال مي شود. RFP براي 3PL، علاوه بر مسائل قيمت و عوامل مختلف عملكرد، ممكن است شامل ساير ويژگيهاي ارائهدهنده مانند سازگاري فرهنگي، مسائل مالي، انعطافپذيري در برآوردن نيازهاي جديد و قابليتهاي سيستم اطلاعاتي باشد. قرارداد يكي از موضوعات چالش برانگيز در فرآيند خريد است. قرارداد مي تواند به عنوان حفاظتي براي به حداقل رساندن خطرات ايجاد همكاري استفاده شود. همچنين به عنوان دايرهالمعارفي براي توصيف چگونگي توسعه يك سيستم لجستيك در نظر گرفته ميشود - يعني شامل تعاريف فرآيندها، فعاليتها، نقشها و مسئوليتها، مشوقها و مجازاتها [22]. قرارداد معمولي 3PL شامل شرايط قرارداد معمولي (به عنوان مثال، مدت همكاري)، هزينههاي هر فعاليت، شرح خدمات، پرداخت پاداش براي بهترين عملكرد، بندهاي جريمه براي شكست خدمات، خطرات و هزينههاي بيمه و بندهاي فسخ قرارداد است [5]. دو ديدگاه اساساً متضاد در مورد وجود قراردادها وجود دارد: (1) امضاي قراردادهاي رسمي براي تعريف و مديريت نقش ها و روابط اسباب كشي منزل در اصفهان ضروري است.
اسباب كشي منزل در اصفهان كارگر حمل بار اصفهان
23.11.1400
(2) قراردادهاي تفصيلي را مي توان به عنوان نشانه اي از عدم اعتماد در اسباب كشي منزل در اصفهان نظر گرفت [5]. طبق نظرسنجي انجام شده توسط Van Laarhoven و همكاران. در سال 2000، قراردادهاي مكتوب، كه مشاركت بين فرستنده و ارائه دهنده را رسميت مي بخشد، تقريباً در 75٪ از مشاركت ها يافت مي شود. علاوه بر اين، فقط در بيش از نيمي از موارد، فعاليت هايي كه بخشي از مشاركت هستند، با جزئيات مشخص شده است. اين درصد از 63 درصد كاهش يافته است، به اين معني كه ارائه دهندگان انعطاف پذيري بيشتري در شكل دادن به فعاليت هاي لجستيكي دارند. گنجاندن بندهاي جريمه براي ارائه دهندگان را مي توان در 40٪ از قراردادها مشاهده كرد كه از 27٪ افزايش يافته است [23]. همچنين چند مدل براي محاسبه و تجزيه و تحليل ويژگي هاي قرارداد اصلي وجود دارد. به عنوان مثال، چن و همكاران. (2001) چارچوبي براي تجزيه و تحليل سه شكل از قراردادهاي انبارداري شخص ثالث با تعهدات فضايي و گزينه هاي تعديل ارائه كرد. نظرسنجي انجام شده توسط Berglund و همكاران. در سال 1999 نشان مي دهد كه تمايز منطقي روشني از استراتژي ها در صنعت اسباب كشي منزل در اصفهان وجود دارد. اين تقسيم بندي استراتژيك با تقسيم بندي ارائه دهندگان در امتداد دو بعد زير پيدا مي شود
برچسب: